Карпенко Олена. Троянські коні телереклами: Мовні маніпуляції. – К.: Смолоскип, 2007. – 114 с. – (Лауреати “Смолоскипа”). Ціна – 8 грн. ТИРАЖ ЗАКІНЧИВСЯ.

Телереклама у сучасному суспільстві вже не просто інформує про товар чи спонукає купити його. Вона формує образ сучасності, вмикає потаємні механізми впливу на масову свідомість. На нас із вами.

Трансові техніки, гіпнотичні формули, прийоми НЛП стали реаліями сьогоднішнього телебачення.

Методи реклами подібні до троянських коней: вони захоплюють тихо й підступно, підкорюють швидко й неочікувано. Дозволивши їм проникнути до нашої свідомості, ми програємо інформаційну війну.

Книжка Олени Карпенко – перша україномовна робота, присвячена потаємним механізмам рекламного впливу. 

Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі.